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Import Véhicule Immatriculé En Hollande (Ou Europe)


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25 replies to this topic

#21 marc_spierk

marc_spierk

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Posté 12 January 2013 - 12:19 AM

Tiens Marc, tu le frappes où ton n° de châssis ?


C 'est pas légale de frapper un numéro de châssis.
Regarde déjà si il est pas frappe a quelque part .
Si non c'est possible de le placer sur la tourelle d'amortisseur , ou sur le longeron avant près de la roue cote passage.
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#22 bugsoli

bugsoli

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Posté 12 January 2013 - 03:42 PM

Je ne l'ai pas vu... Théoriquement on ne peut pas le frapper soi-même ;-)

Édit : j'ai trouvé faudra que je vérifie en démontant l'aile

The actual VIN # will be located in all of these places on EVERY Mustang produced from Ford from 1987 to current:

1) decal affixed under hood, lower left side where hinge attaches

2) each front fender has a decal affixed to the inner edge of it (when the hood is open you can see them)

3) Dash location = lower left side on top of dash (most obvious)

4) trunk lid or hatch will have a decal affixed under it (must open to see)

5) each rear quarter panel will have a decal affixed to it (these can only be seen when the hatch or trunk lid is open, usually they are in the "drainage rail" area about halfway up in that area)

6) driver and passenger door have the VIn decal affixed to the very bottom of the door (have to kneel down and look under and up at the bottom of the door)

7) rear bumper cover - decal will be on very bottom (if looking up at gas tank) or on the inside of the cover

8) front bumper cover - with hood open, the decal is normally affixed right to the front of it near the hood latch, facing you - sometimes they are also on the inside of the cover

9) on GT's - the side ground effects have the VIN decals on the opposite side (inside)

10) open driver's door - on the door the large decal there not only has the VIN #, but also has other coding pertaining to vehicle color, type, options, etc - sometimes this decal may also be on the B-pillar of the driver's side

11) behind the driver's side headlight (with hood open), affixed to the front of the radiator support there is a METAL tag attached by a screw, bolt or metal body staple. This metal "BUC Tag" has the last few digits (I think 6) of the actual VIN number, also states if the car is an LX, GT, SVO, COBRA, POLICE, or PACE car (these letters or info will be stamped into the metal tag). Along with that info, the tag also has the same coding as the driver's door decal.

12) under each front fender - you will need to remove each front fender to see the VIN's in this area. The VIN # is STAMPED into the left & right front FRAME on every single Mustang from the beginning (1964) through current model year. These VIN's CANNOT be removed UNLESS they have been GRINDED OFF with a grinder. The complete VIN # is under each front fender, hidden.

13) I have heard that the GT/LX wheels had or can have the VIN # etched or stamped into them as well

14) *IF* a build sheet remains in the vehicle (possible locations: under carpet, behind rear interior plastics, stuffed up into dash, under spare tire in tire well, under or behind a bumper cover) - that document also has the VIN # on it, as well as TONS of information (such as actual build date & time, etc etc etc)....

Ce message a été modifié par bugsoli - 12 January 2013 - 06:19 PM.

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#23 bugsoli

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Posté 12 January 2013 - 06:22 PM

Mais je me vois mal démonter l'aile au CT pour leur montrer le numéro !
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#24 Sponge

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Posté 12 January 2013 - 09:30 PM

Ben tu le fais...
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#25 marc_spierk

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Posté 12 January 2013 - 10:34 PM

Mais je me vois mal démonter l'aile au CT pour leur montrer le numéro !


Avant de démonter l'aile de la voiture , regarde partout, il est sûrement possible qu'il soie retaper autre par,soit dans le compartiment moteur soit sur un des longeron a l'avant près des roues.
Il doit y avoir aussi un contrôle technique la bas , donc il contrôle aussi le numéro de châssis.
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#26 thoms01

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Posté 28 May 2014 - 08:04 PM

Hello, je remonte ce post car je vais d'ici peu importé une vieille mustang de Hollande. 

D'après les renseignements que j'ai eu, il me fait bien le(s) papiers d'immatriculation, la facture d'achat ! et on peut passé avec nos plaques perso avant d'avoir la plaque 1-O ... :)

 

A faire très attention en Belgique, j'ai eu le CT de nivelle, comme la législation belge a changé et que l'on peut roulé avec un ancètre la nuit maintenant, il vérifie les phrases et l'ensemble des feux ce qu'il ne faisait pas avant et beaucoup se font recaler ... 

 

Voila !!! 


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